שוחחנו על מבנה היצירה של קנדינסקי וכצד הצורות מיצגות כלי נגינה והצבעים צלילים.
צפינו סשני סרטונים מונפשם של שתי יצירות של האמן
1.
בקבוצה אחת התיחסנו רק לעיגולים ולמקצב.
תחילה התלמידים הדביקו את העיגולים שהם גזרו בעצמם.
בשלב שני, האזינו למוסיקה וציירו את המקצב בעזרת טושים.
קבוצה אחרת של תלמידים יותר צעירים כבר הוספנו צורות נוספות , הצורות נגזרו עבורם הם גזרו חלק מהקוים במספרי צורות. האזינו למוסיקה וציירו את המקצב בעזרת גואש ספוגי.
שיעור קצת אחר באותו נושא ברשת
עמליה לא יודעת לצייר, כך לפחות היא חושבת. סיפור שמתחיל בנקודה על דף לבן ועוסק באפשרויות הגדולות הנפתחות בפני מי שמוכן לנסות.
כדי לעודד ילדים לצייר ולחזק את בטחונם העצמי.
סרטון ביוטיוב על ה"נקודה "
צפינו סשני סרטונים מונפשם של שתי יצירות של האמן
1.
Music to animation of Kandinsky's CompositionVIII
2.
Wassily Kandinsky - The Creator
תחילה התלמידים הדביקו את העיגולים שהם גזרו בעצמם.
בשלב שני, האזינו למוסיקה וציירו את המקצב בעזרת טושים.
קבוצה אחרת של תלמידים יותר צעירים כבר הוספנו צורות נוספות , הצורות נגזרו עבורם הם גזרו חלק מהקוים במספרי צורות. האזינו למוסיקה וציירו את המקצב בעזרת גואש ספוגי.
שיעור קצת אחר באותו נושא ברשת
What can you do with a dot?
ניתן להתיחס רק לנקודה, בהשראת הספר "הנקודה "
![]() |
הנקודה |
כדי לעודד ילדים לצייר ולחזק את בטחונם העצמי.
סרטון ביוטיוב על ה"נקודה "
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה